آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون
آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید  آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید افشین یداللهی بنام چه کردی
بسم الله الرحمن الرحیم


*رسانه وروجک تنها روزانه با جدیدترین آهنگ ها و ویدیوهای ایرانی و خارجی بروزرسانی می شود ... همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید.


ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وروجک تنها و آدرس namber999.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ads ads ads ads
کمی توضیح ...
نویسندگان
کنسرت نوروزی (محمد علیزاده - بنیامین ) - سلمانشهر(متل قو)
کنسرت بنیامین بهادری - ساری
کنسرت محمد علیزاده - ساری
کنسرت رشت محمد علیزاده
کنسرت گرگان محسن یگانه
کنسرت ساری بهنام صفوی
کنسرت ساری ناگفته (استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری)
بازدید : 138 بار

دانلود آهنگ جدید آرمین 2afm بنام بارون

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون با بالاترین کیفیت

Download New Music Armin 2afm – Baron
ترانه و آهنگ : آرمین ۲AFM ، تنظیم : مسعود جهانی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون :

چته اینقد چرا تو خودتی چرا هستی دپرس امشبه رو بیخیاله دنیا شو بیخیاله استرس

کنار هم منو تو میسازیم یه زندگیه آروم آسمونم که خوش رنگ تر شده چون داره میاد بارون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

مثه خار تو چشم دشمنیم ممنونم که پشتمی

ممنونم که بی هیچ چشمداشتی فقط به فکر رشدمی

زندگی با تو میده حال تو یه آدمه ایده ال که از همه مثبت تری و هستی خوراک ایده هام

تو مثه نور چشمی یه آدمی که هیچی تو دلش نیست

منم که دیگه وابستت شدمو جات جایی جز تو بهشت نیست

من جونمم میدم واسه تو دوست دارم بی اندازه

تو سخت ترین مراحله زندگیم باز کنار تو میشم باز

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون

♫♫♫♫♫♫

جز تو از همه بدم میاد شدم شیفته لدیات شدم شیفته ی قلبه پاکت

پس جز من به کسی دل نبند زیاد

شدم از هر چی عشق عاصی میگم تا منو بشناسی

من یه آدم بد اخلاقم با روحیه کاملا احساسی

من خوشحالم با تو نبر از زندگیم پاتو کسی نمیگیره جاتو بگو من عاشقت ترم یا تو

من بی تو میشم دپرس پس به داد این حس برس

کنار هم میشه راحت ساخت یه زندگی بی استرس

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

بارون میباره آروم بهم وصلیم ما دوتامون بارون میباره آروم نباشی من میشم داغون

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید آرمین ۲afm بنام بارون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










برچسب ها : Armin 2afm Baron , , دانلود آهنگ , , دانلود آهنگ آرمین 2afm , , دانلود آهنگ آرمین 2afm بارون , , دانلود آهنگ بارون , , دانلود آهنگ بارون از آرمین 2afm , , دانلود آهنگ بارون با صدای آرمین 2afm , , دانلود آهنگ جدید , , دانلود آهنگ جدید ایرانی , , دانلود آهنگ رپ , , دانلود آهنگ غمگین , , دانلود آهنگ گفتاواز , , متن آهنگ بارون آرمین , ,


آمار کاربران
افراد آنلاین : online


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 36798
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1